Konkurs „Smacznie, zdrowo, kolorowo, czyli sztuka na talerzu".

  Zapraszamy do udziału, w pierwszym w tym semestrze, konkursie o tematyce prozdrowotnej „Smacznie, zdrowo, kolorowo, czyli sztuka na talerzu". Jest to konkurs na prezentację multimedialną. Termin nadsyłania prac 10.03.2023 r.

  Regulamin konkursu, zawierający podstawowe informacje, co powinna zawierać prezentacja, dostępny jest w załączonym pliku. Dodatkowe informacje u p. Anny Marek-Cytryckiej. Serdecznie zachęcamy do wzięcia udziału w konkursie. Czekają nagrody.

 REGULAMIN KONKURSU NA PREZENTACJĘ MULTIMEDIALNĄ ”SMACZNIE,
ZDROWO, KOLOROWO, CZYLI SZTUKA NA TALERZU”.

 1.Celem konkursu jest promowanie postaw proekologicznych poprzez tworzenie treści o tematyce ekologicznej oraz dzielenie się nimi. Wdrażanie i utrwalanie zasad racjonalnego żywienia i kupowania produktów żywnościowych, tak aby ich nie marnować oraz na długo zachować zdrowie.
2. Odkrywanie własnych zdolności i możliwości.
3. Organizatorem konkursu jest Zespół Szkół w Pasłęku.
4. Konkurs jest przeznaczony dla uczniów szkół ponadpodstawowych
5. Zadanie konkursowe składa się z dwóch elementów:
A) wykonanie prezentacji multimedialnej o tematyce prozdrowotnej zgodnej z tytułem
konkursu.
B) udostępnienie jej na swoim profilu facebook.
6. Wytyczne do wykonania prezentacji: powinna w swojej treści nawiązywać do
tematyki zdrowego trybu życia, zdrowego i racjonalnego konsumpcjonizmu, zasad
świadomego dokonywania zakupów żywnościowych, które pozytywnie wpływają na
nasze zdrowie, świadomego układania swoich posiłków, aby były wartościowe i
zdrowe.
7. Szczegóły techniczne prezentacji: powinna zawierać min. 7 slajdów o powyższej
tematyce. Na konkurs należy ją jednak dostarczyć w postaci cyfrowej (zaopatrzonej
wyraźnym tytułem) na podany poniżej adres.
8. Szczegóły zgłoszenia: zgłoszeń należy dokonać wysyłając na adres mailowy: a.marek-
cytrycka@zspaslek.pl wiadomość, w której znajdą się następujące elementy: plik
cyfrowy z prezentacją, link do udostępnionego postu z prezentacją na swoim profilu
facebook (należy pamiętać o tym, aby prezentacja była udostępniona jako publiczna)
9. Każdy uczestnik może zgłosić na konkurs tylko jedną pracę, przy czym praca może
być wykonywana przez maksymalnie 2 osoby.
10. Przebieg konkursu:
A) termin nadsyłania zgłoszeń upływa 10 marca 2023 r.
B) po zakończeniu terminu nadsyłania prac zostaną wybrane 3 zwycięskie prace, których
autorzy otrzymają nagrody. Zwycięskie prace zostaną ogłoszone dnia 17 marca 2023 r. na
profilu FB naszej szkoły oraz na stronie internetowej szkoły.

11. Nad wybraniem najlepszych prac będzie pracować Komisja Konkursowa w składzie
min. 3 osobowym, składająca się z nauczycieli uczących przedmiotów
przyrodniczych.
12. Dla autorów nagrodzonych prac przewidziane są nagrody w formie talonów.
13. Osobą odpowiedzialną za organizację konkursu ze strony szkoły jest p. Anna Marek-
Cytrycka.
14. Postanowienia końcowe:
 Przesłanie pracy na adres szkoły oznacza akceptację postanowień niniejszego
regulaminu.
 Zgłoszenie prac do konkursu jest równoznaczne z przekazaniem praw autorskich
do nich na rzecz Organizatora, o którym mowa w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego
1994r. o prawach autorskich i prawach pokrewnych (Dz. U. z 1994r., Nr 24, poz.
83) oraz ze zgodą na publikację na stronie internetowej Organizatora i w
materiałach wydawanych przez Organizatora.
 Ostateczna interpretacja niniejszego Regulaminu należy do Organizatora.
 W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie będą
miały odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego oraz innych powszechnie
obowiązujących przepisów prawa.

SERDECZNIE ZAPRASZAMY UCZNIÓW DO UDZIAŁU W KONKURSIE!!!
Organizatorzy Konkursu